صابون تریاک راز جوانی

امروزه اکثر افراد ترجیح می‌دهند از صابون های گیاهی استفاده کنند. زیرا صابون های گیاهی خواص بیشتری نسبت به صابون های صنعتی دارند و فاقد مضرات صابونهای شیمیایی هستند.
یکی از این صابون های گیاهی پر طرفدار صابون تریاک می‌باشد. صابون تریاک از پرمصرف ترین صابون های گیاهی بازار است که از عصارهی گیاه خشخاش تولید می‌شود و بخاطر خواص زیادی که دارد، از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

 

- خواص صابون تریاک  موجود در عطاری های تهران 

  • از بین برندهی جوش و جای جوش
  • از بین برندهی لک و کک ومک 
  • از بین برندهی چربی پوست
  • شاداب کننده و نرم کنندهی پوست
  • پاک کنندهی عمقی پوست 
  • ترمیم کننده و جوان کنندهی پوست

- آیا صابون تریاک چین و چروک را از بین میبرد ؟

صابون تریاک اصل با ترمیم بافت پوست و جوان سازی پوست میتواند مانع از بوجود امدن چین و چروک در پوست شود همچنین با استفادهی مرتب از این صابون گیاهی می‌توانید چین و چروک بوجود امده در سطح پوست خود را از بین ببرید.

 

- آیا صابون تریاک ماه گرفتگی را از بین می‌برد ؟

صابون تریاک با لایه برداری ملایم از سطح پوست، لک های سیاه پوستی را از بین میبرد. حتی افرادی که لکه ماه گرفتگی دارند می‌توانید به کمک این صابون رنگدانه های پوست خود را به حالت طبیعی برگردانده و لک ایجاد شده را از بین ببرند.

 

- آیا صابون تریاک از بوجود امدن جوش جلوگیری می‌کند ؟

همان طور که گفتیم صابون تریاک یک پاک کننده عمقی پوست است و با از بین بردن چربی پوست باعث نرمال شدن پوست شده و از بوجودامدن جوش جلوگیری می‌کند.

صابون تریاک جوش و جای جوش را از بین میبرد ؟

صابون تریاک با قدرت پاک کنندگی بالا جوش های پوستی را از بین برده و با لایهبرداری که انجام می‌دهد اسکار و جای جوش را نیز از سطح پوست شما پاک می‌کند.

 

- ایا استفاده از صابون تریاک پوست را روشن می‌کند ؟
خواص بی‌شمار صابون تریاک باعث شده این محصول برای پوست بی‌نظیر باشد. یکی دیگر از فواید این صابون درمان تیرگی پوست می‌باشد.
صابون تریاک در درمان تیرگی پوست بسیار موثر بوده و در مدت زمان کوتاهی 2 درجه روشنی پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد.
این صابون گیاهی ترمیم کننده​​​​​ی پوست بوده و استفاده از ان پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. این صابون پوست را یکدست و شفاف میکند و ظاهری جوان به پوست می‌بخشد.

 

 

-  ایا صابون های تریاک موجود در بازار قابل اعتماد هستند ؟

تاثیر گذاری بالای صابون تریاک باعث محبوبیت این شوینده ی پر فایده بین مردم شده است و تقاضای بالا برای خرید این محصول باعث شده اقراد سودجو محصولات تقلبی به اسم صابون تریاک روانه ی بازار کنند. استفاده از صابون تقلبی اثرات زیانباری برپوست می‌گذارد.در اینجا روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن این صابون را به شما عزیزان میگوییم.

- چگونه از اصل بودن صابون تریاک مطمئن شویم ؟

یک راه اسان برای تشخیص اصل بودن این صابون رنگ آن است.صابون تریاک اصل رنگ کاملا مشکی دارد و اگر رنگ صابون دودی باشد نشان از تقلبی بودن محصل دارد.

راه دیگر تشخیص بوی این صابون است. همان طور ک میدانید این محصول از عصاره ی خشخاش تولید می‌شود پس صابون تریاک بوی تریاک دارد  این بو حدودا یک ساعت بعد از استفاده از بین میرود و هیچ ضرری برای پوست شما عزایزان ندارد.

 

- ایا نشان های تجاری معتبر نشانه ی اصل بودن صابون می‌باشد ؟

توجه داشته باشید که لیبل اورجینال ضامن اصل بودن صابون نمی‌باشد و این لیبل ها هیچ ربطی به شرکت های تولید کننده ندارد.

 

- روش مصرف صابون تریاک چگونه است ؟

​​​​​برای تاثیرگذاری بیشتر صابون تریاک بهتر است یک بار صبح ها بعد از بیدار شدن و یک بار شب ها قبل از خوابیدن از ان استفاده شود. دقت کنید که این صابون نباید مستقیم به پوست زده  شود، برای استقاده اول پوست را با اب بشویید  بعد صابون را به دست ها زده تا کف ایجاد شود،  کف ایجاد شده را به صورت دورانی رو پوست بمالید.

 

- ایا استفاده از صابون تریاک برای همه‌ی ​​​​​پوست ها یکسان می‌باشد ؟

قطعا نحوه ی استفاده از صابون برای پوست‌های مختلف متفاوت است. این محصول باید روی پوست ها روشن 1تا3 دقیقه و روی پوست‌های گندمی و تیره 3تا5 دقیقه بماند.  سپس با اب ولرم شستشو اده شود. (اگر اب ولرم در دسترس نبود با اب سرد شسشتو دهید)

​​​​​​بهتر است نیم ساعت بعد از شستشو از کرم مرطوب کننده استفاده شود. درضمن در طول مدت استفاده از صابون زمانی که در معرض افتاب قرار می‌گیرید از ضدافتاب استفاده کنید.

 

- صابون تریاک برای چه کسانی مناسب است ؟

استفاده از صابون تریاک در افراد جوان باعث شفافیت و روشنی پوست شده و از ایجاد جوش و لک جلوگیری می‌کند. در نتیجه مانع از پیری زودرس پوست شده و نمی‌گذارد سن  پوستی بالا برود.

 

- تاثیر این صابون بر افراد میانسال چگونه ​​​​​​است ؟

این صابون در افراد میانسال نیز تاثیرات مثبتی ایجاد می‌کند، این افراد برای از بین بردن چین، چروک، کک ومک، جوش و جای جوش می‌توانند از این صابون فوق‌العاده استفاده کرده و پوستیجوان تر داشته باشند.


بطور کلی این صابون برای افراد بالای 7 سال مناسب بوده و استفاده از ان برای اقایان و بانوان مانعی ندارد.