روغن خراطین و زالو حجم دهنده زیبایی  

تا به حال از ترکیب معجزه‌گر دو روغن خراطین و زالو چیزی شنیده اید؟

 ترکیب اثربخش دو روغن خراطین و زالو نقش به سزایی در بهبود وضعیت جنسی آقایان و بانوان داشته و نتایج فوق العاده ای نیز در سوابق خود برجای گذاشته است. 
در سال های گذشته از روغن خراطین و روغن زالو به صورت جداگانه استفاده میگشته است و دانشمندان به تاثیرات شگرف این دو روغن با یکدیگر پی برده و این محلول یعنی ترکیب روغن خراطین و زالو را به بازار عرضه داشتند. 

میکس روغن خراطین و زالو چیست؟

میکس روغن زالو و خراطین در واقع ترکیبی از دو روغن حجم دهنده خراطین و زالو با غلظت بالا و اثرگذاری بیشتر است، روغن زالو و روغن خراطین از داروهای مجرب در طب سنتی بوده که در درمان ناتوانی جنسی و افزایش حجم عضلات اثر ویژه ای را دارا می‌باشد. 
ترکیب این دو روغن باعث اثربخشی بیشتر در زمان کمتر می گردد. 
به مرور زمان با بررسی نتایج مصرف واضح شد که نتیجه‎‌ استفاده از روغن درمانی زالو خراطین برای خانم‌ها و آقایان هر دو مثبت بوده است. 
خانم‌ها از روغن میکس زالو خراطین برای حجیم کردن باسن، سینه، گونه‌ها و لب‌ها استفاده می‌کنند. آقایان نیز از این روغن بیشتر برای حجم دادن آلت تناسلی خود استفاده کرده تا به سایز ایده آل خود برسند. همچنین این ترکیب تاثیر شگفت انگیزی در چاق کردن صورت، رفع خط اخم و خط لب نیز دارد.

ترکیب این روغن از چه موادی ساخته شده است؟

بسیاری از افراد به اشتباه فکر میکنند که روغن خراطین و روغن زالو یکی بوده و هر دو از کِرم زالو گرفته می شود، در صورتی که روغن زالو از کِرم زالو و روغن خراطین از کِرم ایزنفتیدا روغن گیری می گردد. 

میکس روغن زالو و خراطین چه خواصی دارد؟

•    بزرگ کردن سینه
•    سفت کننده و حجم دهنده
•    رفع خط اخم و لب
•    ایجاد نعوظ قوی در آلت تناسلی
•    حجم دهنده ی اندام‌ها (لب، گونه، بدن وغیره)
•    حجم دهندگی و بزرگ کننده باسن
•    ایجاد نعوظ قوی
•    حجم دهندگی اندام جنسی
•    حجم دهندگی لب و گونه و سایر اندام‌ها
•    ترمیم جای جراحت‌ها
•    افزایش گردش خون موضعی
•    ترمیم رشته های عصبی و رگ های آسیب دیده
•    جوان کننده و برطرف کننده چروک‌های عمیق 

از اثرات روغن خراطین و زالو چه میدانید؟

روغن خراطین و زالو دارای خواص و فواید بینظیری می باشد که در خیلی از موارد میتواند به مشکل شما کمک کند. در زیر به برخی از این خواص اشاره شده است. 

 

روغن خراطین موجود در عطاری اینترنتی

اندام مردانه شما یا شریک جنسیتان نیاز به تغییر دارد؟

 یکی از خاصیت های مهم و چشمگیر که باعث شهرت میکس روغن خراطین و زالو شده است خاصیت بزرگ کنندگی و حجم دهی به اندام های جنسی آقایان می باشد.
این روغن یک حجم دهنده قوی میباشد که قطر آلت جنسی اقایان (Penis) را میتواند حدود ۱ سانتی متر افزایش دهد، همچنین باعث افزایش طول آلت نیز می‌شود البته برای افزایش طول باید در کنار این روغن از وکیوم حجم دهنده نیز استفاده کنید.

میکس روغن خراطین و زالو را برای حجیم کردن اندام جنسی آقایان چگونه استفاده کنیم؟

برای بزرگ کردن آلت تناسلی به شکل زیر عمل کنید.
1.    ابتدا الت خود را با آب و صابون بشورید.
2.    سپس آلت خود را چند دقیقه بدون روغن به‌ خوبی ماساژ دهید تا گردش خون سریع‌تر شده و بدن آماده جذب گردد.
3.    سپس با چند قطره (حدود ۵ قطره) از روغن به آرامی تنه ی آلت را از انتها به سمت جلو ماساژ دهید تا زمانی که حس کنید روغن به‌خوبی جذب پوستتان شده است، ادامه دهید
4.    بعد از دو ساعت دوباره الت خود را با اب و صابون بشورید. 

بدون عمل و هزینه های گزاف میتوان سینه را بزرگ و سفت کرد؟

روغن زالو خراطین راهی بسیار مطمئن، کم خرج و با بیشترین بازدهی برای بزرگ کردن سینه های خانم ها می‌باشد. همچنین روغن اصل زالو خراطین، تاثیر بسیار شگرفی در سفت کردن سینه خانم‌ها دارد.

چگونه با روغن زالو خراطین سینه هایی بزرگ و خوش فرم داشته باشیم؟

پس از خرید روغن زالو خراطین برای بزرگ کردن سینه به شکل زیر عمل کنید.
1.    ابتدا سینه ها را با آب و صابون بشورید
2.    سینه های خود را به مدت چند دقیقه بدون روغن به‌خوبی ماساژ دهید تا منافذ پوست باز شوند.
3.    سپس ۵ قطره از روغن زالو خراطین راگا را در کف دو دست ریخته و به آرامی و باحالت دورانی شروع به ماساژ مجدد سینه‌ها کنید.
4.    این عمل را ادامه دهید تا زمانی که حس کنید روغن به‌خوبی جذب پوست شما شده است.
5.    سپس بعد از ۲ ساعت محل رو بشورید
حالا می‌توانید یک لباس نخی بپوشید تا از تماس بدن با سطوح دیگر جلوگیری نمایید.

زخم های صورتتان دیر بهبود پیدا میکند؟

اگر زخم های صورت یا کلا بدن شما دیر بهبود پیدا می کند و در آخر اثری از خود بر پوستتان به یادگار می‌گذارد روغن میکس خراطین و زالو میکس شفابخش برای شماست. 
این روغن به دلیل آنزیم های شگفت انگیز خود باعث ترمیم جای جراحت ها مانند جای جراحی‌ها و غیره می‌شود. جالب است بدانید بسیاری از پزشکان طب سنتی نیز از روغن زالو برای ترمیم جای حجامت استفاده می‌کنند.

 از آکنه و جای جوش های صورت خود خجالت میکشید؟

 روغن زالو خراطین اصل حاوی الانتئین فراوانی می باشد، این روغن معجزه ای در کلاژن سازی پوست می‌باشد، که باعث ازبین رفتن جای جوش و آکنه صورت و دیگر اعضای بدن می‌شود.

آرزوی پوستی صاف و زیبا در سر دارید ؟

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به پوستتان اهمیت ویژه ای میدهید باید بدانید روغن زالو خراطین به دلیل خاصیت بالای مرطوب کنندگی و حجم دهندگی قوی مورد استفاده بسیاری از خانم‌ها برای ازبین بردن چین و چروک صورت و یا دیگر اعضای خود مانند باسن، جای زایمان روی شکم و غیره استفاده می‌کنند.

به دنبال راهی برای بهبود واریس خود هستید؟

روغن زالو خراطین با افزایش گردش خون در موضع باعث به گردش درآمدن خون در رگ‌های اسیب دیده می‌شود، بسیاری از افراد که به دلیل فشار کاری شدید دچار این آسیب ها می‌شوند (مانند واریس پا و غیره) از این روغن برای ازبین بردن آن‌ها استفاده می‌کنند.

روغن خراطین و زالو موجب افزایش حجم عضلات ورزشکاران می شود؟

 بدن‌سازان و ورزشکاران همیشه درصدد راهی برای افزایش حجم عضلات خود هستند. روغن خرازین و زالو می‌تواند برای این منظور کمک کننده باشد.
 این روغن می‌تواند به شکلی طبیعی و نچرال نسبت به  فرم دهی عضلات شما کمک کند. افرادی که هم‌زمان با استفاده از روغن خراطین و زالو فعالیت ورزشی مستمر دارند، احتمال مشاهده نتیجه بهتر را تجربه خواهند کرد.   

طول دوره درمان با میکس روغن زالو خراطین چقدر می باشد ؟

دوره درمان با میکس روغن زالو و خراطین در صورت اصل بودن2 تا 3 ماه بوده است اما در ماه اول پاسخ ۲۰ درصدی خواهید داشت که قابل مشاهده است.

نحوه استفاده و مقدار استفاده از روغن طالو خراطین چقدر باید باشد؟

مقدار استفاده: بین ۵ تا ۱۰ قطره از روغن راگا در هر بار مصرف، پاسخ مناسبی را خواهد داشت.
تعداد دفعات مصرف : حداقل ۱ بار و حداکثر ۲ بار در روز از روغن استفاده شود.

ترکیب روغن خراطین و زالو برای چه سنینی مناسب است؟

استفاده این روغن تا به حال عراضه و مشکلی نداشته است اما بهترین رنج سنی برای استفاده از این روغن را میتوان سنین نزدیک بلوغ تا 60 سالگی دانست. 

چگونه روغن خراطین و زالو اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 متاسفانه امروز شاهد این هستیم که برخی از افراد رنگ تیره محصول خود را نشانه اصالت آن عنوان می کنند این مسئله تنها برای اغوای ذهن مشتری می باشد ولاغیر . معیار اصل و یا تقلبی بودن روغن خراطین به هیچ وجه رنگ تیره و یا روشن آن نمی‌باشد و الا تیره کردن رنگ روغن، کار دشواری برای شرکت های تولید کننده نیست. تنها معیار اصالت روغن خراطین، قدرت تاثیرگذاری آن می باشد.

علت تیره یا روشن بودن روغن خراطین در فروشگاه ها چیست؟

 رنگ تیره روغن های خراطین سنتی بخاطر وجود ناخالصی در آنها می باشد از همین رو نیز بوی بسیار زننده و متعفنی دارند، گاها دیده شده که در هنگام روغن گیری این نوع از روغن ها مقداری از خونابه و مایعات بدن کِرم وارد روغن می شود و پس از مدت کوتاهی فاسد شده و بوی متعفنی از خود ساطح می کنند .
این نوع از روغن ها بوی بسیار تند و زننده ای دارند که بخاطر همین مسئله می باشد. 
برخی از فروشگاه ها صنعتی نیز در روغن های خود ترکیب هایی برای تیره کردن رنگ روغن خراطین و زالو ریخته و اذعان به اصل بودن روغن دارند که کاملا اشتباه است.

عوارض و مضرات روغن خراطین زالو چیست ؟

 روغن خراطین زالو به جهت ترکیبات ارگانیک و روغنی که از کِرم و زالو تولید میگردد و همینطور عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی بدون عوارض است. 
اولین عیبی که در خواص روغن خراطین و روغن زالو در کنار همه فواید آن میتوان به آن اشاره داشت بوی بد آن است .برخی روغن ها با افزودن اسانس های طبیعی این بوی ناخوشایند را از بین میبرند .
دومین عیب روغن خراطین این است که در صورت استفاده برای پوست صورت ممکن است در ابتدا موجب جوش روی صورت گردد که به مرور زمان برطرف می شود.

چرا تاثیر برخی از روغن های خراطین و زالو دائمی نیست؟

مورد اولی که سبب تاثیر کوتاه مدت و یا بی‌کیفیت این محصول می شود این بوده که این ترکیب روغن از یک کِرم تکی استفاده می شود و از دو کرم زالو و ایزنفتیدا استفاده نمی گردد. 
دومین مورد را میتوان استفاده از روغن پایه نامرغوب دانست زیرا توجه به مرغوبیت مواد اولیه از اهمیت بالایی برخوردار است. 

علت از بین رفتن حجم ایجاد شده بعد از قطع روغن چیست؟

 مهمترین علت ماندگاری حجم استفاده از مواد مرغوب و روغن با کیفیت و از آن مهم تر استفاده از روغن اصل می باشد. 
متاسفانه بیشتر محصولات عرضه شده در بازار از روغن زیتون به عنوان روغن پایه واساس استفاده می شود که این تر کیب در ابتدای شروع دوره مصرف باعث حجم گرفتن و پس از قطع دوره درمان به مرور باعث کم شدن حجم ایجاد شده می گردد. 

روغن خراطین و زالو اصل را از کجا بخریم؟

روغن خراطین مورد تایید، روغنی است که از مواد مرغوب استفاده و روغن پایه از کرم های معرفی شده باشند . همچنین نحوه روغن گیری و تولید آن به روش های خاص و مکانیزه انجام گیرد و تاثیر آن در طولانی مدت از بین نرود.
 تنها روش اطمینان از اصل بودن این روغن استفاده و ارزیابی تاثیر آن بوده است پس همیشه این محصولات را از مراکز مورد اطمینان تهیه بفرمایین. 

حدود قیمت روغن خراطین و زالو اصل چند است؟

 در هنگام خرید روغن خراطین باید توجه ویژه‌ای به قیمت روغن خراطین داشته باشید تا محصولات متفرقه را دریافت نکنید. البته که با توجه به نوع کیفیت و مرغوبیت مطمئنا قیمت این محصول بالا یا پایین می رود. اما همیشه در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست .