کرم بوتاکس، ضروری برای

افراد بالای 25 سال!

 

با عبور از سن 25 سال، کمتر کسی است که جلوی آینه رفته باشد و به چین و چروک پیشانی، خط خنده و چین و چروک  پنجه کلاغی چشم‌هایش دقت نکرده باشد.

اولین سوالی که پس از دیدن این خط و خطوط به وجود می‌آید، چگونگی رفع آن است. برای رفع چین و چروک پیشانی چه باید کرد؟ برای رفع خط خنده چکار کنیم؟ درمان قطعی چروک دور چشم چیست؟

از انواع روش‌های رفع چین و چروک صورت می‌توان از جراحی پوست جهت کشیدن پوست صورت، پلاسماجت، تزریق ژل بوتاکس و استفاده از کرم بوتاکس نام برد.

در ادامه این مقاله به توضیح هر یک می‌پردازیم.

 

روش‌های رفع چین و چروک

با گذر از سن 25 سالگی پوست به تدریج کلاژن موجود در خود را از دست می‌دهد و این یعنی آغاز پدیدار شدن چین و چروک در صورت، چرا که وظیفه کلاژن حفظ استحکام و سفتی پوست است و پوست با از دست دادن کلاژن، مستعد ایجاد چین و چروک می‌شود.

 

 

روش‌های مختلفی برای رفع چین و چروک صورت رایج شده است، همچون جراحی پوست جهت کشیدن پوست صورت، پلاسماجت، تزریق ژل بوتاکس و استفاده از کرم بوتاکس.

 

- جراحی پوست

 سخت‌ترین روش  برای رفع چین و چروک‌های صورت است و بیشترین عوارض ممکن را دارد. کمترین عارضه آن، باقی ماندن جای برش جراحی به مدت طولانی، امکان ریزش مو در قسمت بخیه‌ها روی سر، دوره نقاهت طولانی و ... است.

 

- پلاسماجت

از این روش معمولا افرادی استفاده می‌کنند که امکان جراحی را ندارند. این روش نیز عوارض آزاردهنده‌ای همچون حساسیت پوستی شدید، عفونت‌های پوستی ،تغییر رنگدانه‌های پوست، آکنه و احساس درد در ناحیه درمان ایجاد می‌کند.

 

- تزریق ژل بوتاکس

ژل بوتاکس در واقع نوعی سم به نام بوتولینوم است که با تزریق بین بافت‌های صورت، باعث شل شدن و فلج شدن ماهیچه‌هایی که موقع اخم کردن و یا خندیدن منقبض می‌شوند، می‌شود.

چگونگی تزریق این ژل و تزریق در محل درست آن، اهمیت بسیار زیادی دارد چون در صورت تزریق در محل نامناسب باعث افتادگی آن عضله می‌شود.

از عوارض تزریق ژل بوتاکس با توجه به جای تزریق آن می‌توان به صورت، قرمزی و ورم ناحیه تزریق، کبودی، تورم بافت لنفاوی ابرو و پلک مجاور، افتادگی ابرو، افزایش خطوط مجاور بینی، شل شدن پلک پایین، افتادگی پلک بالا، دو بینی و لوچ شدن چشم‌ها، افتادگی لب و ... اشاره کرد.

تزریق ژل بوتاکس ماندگاری همیشگی ندارد و همچنین در صورت مداومت بر تزریق ژل بوتاکس، بدن مقاومت خواهد کرد.

 

- کرم بوتاکس

کرم بوتاکس با اثر بر روی پوست باعث کلاژن سازی بیشتر شده و باعث جوان‌سازی پوست می‌شود. همچنین با افزایش جریان خون در صورت باعث رفع رنگ پریدگی پوست صورت در افراد با رنگ پوست زرد شده و باعث شادابی بیشتر پوست می‌شود.

 

 

آیا کرم بوتاکس موثر است؟

سفت‌تر شدن عضلات صورت و همچنین بسته شدن منافذ پوست و حفظ رطوبت پوست به زیبایی هر چه بیشتر صورت‌تان می‌افزاید. همچنین پر شدن و سفید‌تر شدن پوست صورت باعث زیباتر به نظر رسیدن‌ چهره‌تان می‌شود که تمام این موارد با استفاده از کرم بوتاکس حاصل می‌شود.

 

 

کرم بوتاکس دست ساز بهتر است یا صنعتی؟

کرم بوتاکس هم به صورت دست‌ ساز و ارگانیک با مواد اولیه گیاهی و طبیعی و هم به صورت صنعتی تولید می‌شود. تفاوت آن‌ها در طبیعی بودن و مرغوب بودن مواد اولیه مورد استفاده در تولید این کرم است.

 

 

کرم بوتاکس گیاهی

استفاده از یک کرم گیاهی کاملا ارگانیک، تولید شده بر پایه عصاره گیاهان و مرغوب‌ترین روغن‌های گیاهی می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای روش‌های ذکر شده باشد.

کرم بوتاکس گیاهی که از ترکیب عسل، روغن خراطین، آووکادو و دیگر گیاهان موثر برای پوست ساخته شده است، جوانی و شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد.

علاوه بر طبیعی بودن کرم بوتاکس گیاهی بعضی از شرکت‌های سازنده این کرم، امکان دریافت سفارش کرم بوتاکس گیاهی را برای انواع پوست دارند.

 

 

خواص کرم بوتاکس گیاهی

از جمله خواص کرم بوتاکس گیاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش مقدار کلاژن پوست
  • رفع چین و چروک پوست
  • خاصیت مرطوب کنندگی
  • روشن کننده پوست
  • حجم دهنده عضلات صورت
  • لیفت کلی صورت
  • جوان‌سازی پوست
  • استحکام سلول‌های پوست

 

آیا کرم بوتاکس گیاهی خط خنده را رفع می‌کند؟

استفاده مداوم از کرم بوتاکس گیاهی به مدت حداقل 1 سال برای افراد با پوست نازک و معمولی و 2 سال برای افراد با پوست ضخیم، باعث رفع خط خنده می‌شود.

 

روش مصرف کرم بوتاکس گیاهی برای رفع خط خنده

روزانه 2 بار مقداری از کرم بوتاکس گیاهی را به پوست اطراف لب خود زده و با ماساژ دورانی دو طرف لب، به مرور شاهد رفع خط خنده خود باشید.

 

آیا کرم بوتاکس گیاهی برای رفع خط اخم مناسب است؟

استفاده مرتب از کرم بوتاکس گیاهی به مرور باعث رفع خط اخم روی پیشانی خواهد شد. روزانه 2 بار از کرم بوتاکس برای رفع خط اخم خود،‌ استفاده کنید.

 

روش مصرف کرم بوتاکس گیاهی برای رفع خط اخم

برای رفع خط اخم، هر روز 2بار مقداری از کرم بوتاکس گیاهی را روی خطوط پیشانی خود زده و پیشانی خود را به صورت از پایین به بالا و به طرفین با هر دو دست ماساژ دهید.

استفاده از کرم بوتاکس گیاهی برای خطوط پیشانی باید بیشتر از دیگر موارد استفاده از این کرم گیاهی باشد.

 

آیا کرم بوتاکس گیاهی برای رفع خطوط گردن مناسب است؟

استفاده مرتب از کرم بوتاکس گیاهی برای افراد میانسال یا افرادی که دچار پیری زودرس شده‌اند مناسب است.

 

روش استفاده از کرم بوتاکس گیاهی برای رفع خطوط گردن

بعد از هر بار استحمام کردن و خشک کردن گردن با مقداری از کرم بوتاکس گیاهی، در حالی که روی یک صندلی بصورت کاملا صاف نشسته‌اید. گردن خود را بصورت پایین به بالا ماساژ دهید.

 

قیمت کرم بوتاکس گیاهی

قیمت کرم بوتاکس گیاهی با توجه به نوع ترکیبات موجود در آن و با توجه به امکان سفارش آن برای پوست‌های مختلف، متفاوت است.

 

کرم بوتاکس گیاهی را از کجا بخریم؟

برای خرید کرم بوتاکس گیاهی کافی است با مراجعه به سایت‌های عطاری 24، ثبت سفارش کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.