با سرکه انگبین دیگه مریض نمیشی!

سلام.امروز قصد داریم شما را با خواص معجزه آسای سرکه انگبین آشنا کنیم.اگر میخواهید مریض نشوید و همیشه بدنتان سالم بماند حتما این مقاله را تا اخر مطالعه کنید.

سرکه انگبین چیست؟

سرکه انگبین یک نوشیدنی بینظیر و خاص است که طرفدار های زیادی از گذشته تا به امروز دارد.برخی این نوشیدنی را سکنجبین نیز مینامند که تفاوت هایی باهم دارند که در ادامه در مورد آن میپردازیم.

سرکه انگبین از چه چیزی تشکیل شده؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که ترکیبات این نوشیدنی خاص چیست؟اصلا برای چه چیزهایی خوب است؟عجله نکنید ما به شما کامل توضیح میدهیم تا با این نوشیدنی و خواص آن آشنا شوید.

ترکییبات سرکه انگبین:

1.عسل

2.سرکه طبیعی

3.عرق نعنا یا عرق کاسنی

سرکه انکبین بر پایه ی نعنا:

یک مدل از سرکه انگبین بر پایه ی عرق نعنا است که برای افرادی که طبع سرد دارند مفید است و باعث میشود بدنشان گرم شود و سیستم ایمنی خود را تقویت کنند

سرکه انگبین بر پایه ی کاسنی:

مدل دیگر سرکه انگبین بر پایه ی کاسنی است که همانطور از اسم آن میدانید برای افرادی که طبع بدنشان گرم است بسیار مفید است و باعث میشود عطش افرادی که طبع گرم دارد کاهش یابد.

خواص معجزه ی آسای سرکه انگبین:

1.تقویت سیستم ایمنی و دستگاه گوارش

2.تقویت کبد

3.کاهش غلظت خون

4.تقویت معده

نکات بسیار مهم در نگه داری از سرکه انگبین:

سرکه انگبین به هیچ عنوان نباید در بطری های پلاستیکی ریخته شود و همینطور نباید در معرض نور خورشید قرار گیرد.حتما سرکه انگبین را درون بطری های شیشه ای و به مدت 3 هفته در یخچال نگه داری کنید.

سرکه انگبین و معجزه ای برای سنگ کلیه:

این نوشیدنی بینظیر طبع میانه ای دارد و برای همه ی افراد تقریبا در هر سنی مفید است و از مهمترینخواص آن میتوان به دفع سنگ های کلیه و دفع سنگ صفرا اشاره کرد که باید حتما همراه با عرق خارشتر مصرف شود

سرکه انگبین معجزه ی بلغمی ها:

کسانی که بلغمی هستند شدیدا پیشنهاد میکنیم که از سرکه انگبین به مدت چهل روز مصرف کنند تا بدنشان رو به گرمی رود.سرکه انگبین به زبان ساده تر مانند حجامت عمل میکند و تمام سموم بدن را دفع میکند.

نکته:

در زمان بارداری به هیچ عنوان مصرف سرکه انگبین توصیه نمیشود

سرکه انگبین دست ساز یا شرکتی؟

سرکه انگبین به روش های مختلفی تهیه میشود که هم به صورت خانگی میتوانید مصرف کنید و هم شرکت های مختلفی نظیر موسسه دکتر خیراندیش که با کیفیت خوبی عرضه میشود تهیه کنید.از سایت عطاری آنلاین میتوانید مرغوب ترین سرکه انگبین هم به صورت خانگی و هم شرکتی را خریداری کنید.

داروی لاغری:

از این شربت به عنوان لاغری نیز مصرف میشود که متابولیسم بدن را افزایش میدهد و باعث میشود بدن به حالت تعریق دربیاید و چربی خون را نیز کاهش میدهد.

چند نوع سرکه انگبین داریم؟

1.سرکه انکبین نعنا

2.سرکه انگبین کاسنی

3.سرکه انگبین رازیانه

4.سرکه انگبین افتیمونی

5.سرکه انگبین اسطوخودوسی

همه ی این مدل سرکه انگبین برای بیماری های مختلفی است که میتوانید بسته به نیاز خود آن را تهیه کنید و به مدت چهل روز با خیال آسوده مصرف کنید

کلام آخر:

اگر میخواهید همیشه انرژی لازم را داشته باشید مداوم از این نوشیدنی مصرف کنید تا بدنتان مقاوم باشد.